Bara för att chocka

Bara för att chocka alla så slänger jag in ett inlägg idag också:)
Jag har fått min present av Jonas nu, vi ansökte igår om att få tag på biljetter till Danmark-Sverige  den 10 oktober. Hoppas, hoppas att vi får biljetterna nu, men jag kan tänka mig att det är många som ansöker när det bara går i Danmark. Iaf så blir det jag, Jonas, Johan och Erik som åker isåfall. Najs najs!

Det som står på schemat för dagen är att hämta nyckeln till förrådet på hudiksvallsbostäder, planeringslunch med jobbet, rida Frallan, ha mina ridlektioner, gratta Johnny på födelsedagen och förhoppningsvis även börja packa lite inför flytten. Fullspäckad dag minst sagt:)

Ja, det är väl bara att köra igång.... bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-09-01 @ 11:55:13
Postat av: Sandra

Det är inte nice för jag får inte följa, blä, ni får inte hälsa på mig heller. Ha!

2009-09-01 @ 11:55:48
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0