Då har det börjat

Idag har flytten börjat, körde en massa grejor från Johans lägenhet till den nya lyan. Usch, man börjar inse nu hur mycket det är att göra....phu, hur ska jag orka.
Men det kommer bli SÅ bra när flytten väl är klar:) Längtar!!

Johan jobbar inatt så jag har roat mig i soffan med lite data och tvtid, men lite ensamt är det. La nyss in alla bilder från den här sommaren på datorn, så nu finns det lite nya bilder att lägga upp här:)


Syrran och Johan utanför Liseberg


Där någonstans dog min telefon


Mysigt


Gissa om Sandra svettades på Liseberg:)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag svettades mest av alla, var ju så jäääävla varmt. Sådan värme har jag aldrig varit med om ;)

2009-09-05 @ 00:32:47
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0