Sjukling!

Är hemma idag och är sjuk, uscha fy! Inge kul alls med en massa feber och sånt.

Kan väl berätta lite om helgen iaf....
På fredagen så jobbade jag hela dagen på tävlingarna, kul kul att titta på alla fina hästar. På kvällen så var vi till Bea och Mattias och käkade tacos och spelade spel, me like!
Lördagen började med några timmar på tävlingarna och sen på kvällen så körde vi lite grejer till förrådet. Så nu är man utan soffa här hemma.
Söndagen började rätt så soft, sov länge och bara myste. Sen blev det en sväng på bilbingo och på kvällen körde vi grejer till huset. Började känna mig lite krasslig, fick ont i huvudet och frös som en tok. Så efter det blev det lungt.
Den här dagen har tillbringats i sängen heeeeeela dagen. Funderar på att försöka orka ta mig till affären nu för lite mat i magen vore inte helt fel tror jag;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0