Mitt i veckan!

Ja nu är det redan onsdag och halva veckan har passerat( för helgerna gills inte). Har inte gjort så mycket hittills, men ska nu snart bege mig till stallet och jobba och rida Frallan.
Sover så otroligt skönt här hemma, det är så tyst och så är det kolsvart i rummet det är inte något som jag är van vid direkt. På vallvägen så saknade balkongdörren rullgardin och det lät ju hela tiden en massa från ok och vägen utanför. Här är det enda ljudet som hörs om nätterna tåget som åker förbi ibland, men det är ingen fara.

Nä, nu börjar det bli dags att borsta gaddarna och bege sig iväg, ska förbi på vallvägen och kolla om jag har fått någon post också. See yaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0