Nytt boende:)

Ja nu är flytten helt klar för min del. Den gamla lägenheten är färdigstädad och allt, bara lite småplock kvar här hemma, men det är bara skoj om man jämför med att städa ur:)
Johans lägenhet är dock inte klar än så det blir väl till att hjälpa till lite där.
Känns riktigt bra iaf, trivs som fisken i vattnet här ute. Fint är det också, tror det kommer bli riktigt snyggt här hemma när det är klart!
Ska försöka knäppa lite kort när det är helt klart och dela med mig lite här på bloggen:)

Nu ska jag nog krypa ner i soffan och vänta på att Johan kommer hem från sitt badmintonlirande.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bloggat = Me Like



Nu är det bara för Johan att skaffa buzz så flyttar jag in ;) HAHA

2009-09-22 @ 22:56:36
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0