Skitmatch men ändå 3 poäng!

Ja fotbollsmatchen igår var ju inte mycket att hänga i granen direkt. Vääääääldigt tråkig fotboll lirades det på planen, bara den sista kvarten som det ändå blev hyfsat. Jaja, men det blev 1 mål till sverige iaf och det räckte ju till seger, fast man hade väl ändå hoppats på att dom skulle kunna pustat lite på målskillnaden i den här matchen, men icke.
Kommer bli en spännande match mot Danmark nu, som det tyvärr blir att vi får se här hemifrån:( Lyckades inte få biljetter till matchen, trist! Men heja tänker jag göra ändå, som bara den:)

Nej nu börjar det bli dags för mig att ta tag i det stora diskberget i mitt kök och sedan åka till stallet och städa innan det är dags att åka till Gnarp. Mycket, mycket att göra nu....

På återseende

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHAHAHAAAHAHAHAAAHAHAHAHA! Nu är jag glad, så jävla skadeglad :D

2009-09-10 @ 13:43:42
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0