SVERIGE!!!!

Dagen har varit lång men rolig:) Började dagen med ett hurtigt pass på friskis tillsammans med syster, lite motvilligt erkänner jag att det är skönt att kliva uppp och åka och träna:) Fortsatte sedan direkt till stallet och drog med mig Sandra och Prinsen ut på en ridtur, skönt med sällskap, framförallt så tror jag Frallan uppskattar det. I morgon är det Bea och Luna som blir sällskapet. Inte illa det inte:)

Blev mat hemma med min favorit och sedan en sväng på marknaden. Köpte bara remmar, mums!
Kvällen tillbringade i tvsoffan tillsammans med syster, bror, Emil och Martin även Jennie tittade förbi lite senare. Ingen Johan dock för den stackaren jobbar natt igen.
Vilken spännande match det blev, phu.... pulsen var rejält hög där ett tag och vilken glädje sen. Hade någon granna i huset somnat innan Zlatans mål så vaknade dom nog av vårat jubel:)
Skönt att dom fortfarande har en chans, om vi lyckas komma iväg på matchen i Danmark så är det ju kul om de fortfarande är lite spännande.
Kvällen avslutades senare med en sväng på stan och kollade in cruisingen....nu är det sovdags. En bild hade varit på sin plats i detta inlägg men jag orkar inte...

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du orkar aldrig med bilder sur min

2009-09-06 @ 01:44:04
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0