Träning!

Det här är vad som har hänt idag. Började med att handla lite mat tillsammans med Johan på dagen. Då fick jag även ett telefonsamtal om att det hade varit inbrott i mammas förråd. Så det var bara att ringa mamma och berätta vad som hänt, tråkigt värre! Visade sig tillslut att inget saknades, utan dom har bara förstört väggen och så. Trist iaf!
Sen så blev det lunch med Johan på Frasses:) Åkte sen till jobbet och red Frallan och jobbade som vanligt. Pappa kikade förbi på stallet och chockade med att ha köpt en hästtransport, han skulle visst ha den för att förvara motorcykeln i på vintern men nu ska den få agera flyttsläp åt oss:)
Nu på kvällen så har jag varit och tränat med syster, shit vad duktiga vi är:) och innan hemfärd så hann jag även med lite mathandling igen.

Nu är jag hemma, duschad och klar. Dags att göra lite sallad och vänta på att den bästa ska komma hem från jobbet:)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh Frasses! Idag när jag åkte hem ifrån stan idag och åkte förbi där så tänkte jag "GUUUUUUUUUUUUD VAD GOTT MED ETT SKROVMÅL". Haha.



2009-09-02 @ 21:18:03
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0